1. Denumirea, adresa, numărul de telefon, numărul de fax şi adresa de e-mail ale autorităţii contractante: Comuna Robăneşti, Str.Traian Vuia nr.96, judeţul Dolj, telefon 0251.456.289,
fax 0251.456.289, email primariarobanesti@gmail.com
2. Denumirea, adresa, numărul de telefon, numărul de fax şi adresa de e-mail ale biroului de la care se poate solicita documentaţia de atribuire. Dacă este cazul, costul şi condiţiile de plată
în vederea obţinerii documentaţiei de atribuire: Comuna Robăneşti, Str.Traian Vuia nr.96, judeţul Dolj, telefon 0251.456.289, fax 0251.456.289, email primariarobanesti@gmail.com.
Documentaţia de atribuire se va pune la dispoziţia operatorilor economici gratuit in baza unei solicitări scrise.
3. a) Locul prestării serviciilor: Comuna Robăneşti, judeţul Dolj, satele:Robăneştii de Sus, Robăneştii de Jos, Golfin,Lăcriţa Mica,Lăcriţa Mare,Bojoiu
b) Obiectul concesionării; natura şi dimensiunea prestărilor: concesionarea serviciului public de distribuţie a gazelor naturale inclusiv serviciile de proiectare tehnica, construcţie, exploatare si dezvoltare in Comuna Robăneşti, judeţul Dolj, satele:Robăneştii de Sus, Robăneştii de Jos, Golfin,Lăcriţa Mica,Lăcriţa Mare,Bojoiu , conform H.G. nr.209/2019 pentru aprobarea Cadrului general privind regimul juridic al contractelor de concesiune a serviciului de utilitate publica de distribute a gazelor naturale, procedurile pentru acordarea concesiunilor, continutul-cadru al caietului de
sarcini si HCL nr.53/26.07.2023
c) Termenul de finalizare sau durata contractului: 49 de ani
4. a) Termenul de depunere a ofertelor: 26/09/2023, ora 10
b) Adresa la care trebuie transmise ofertele: Comuna Robăneşti, Str.Traian Vuia nr.96, judeţul Dolj
c) Limba sau limbile în care trebuie redactate ofertele: limba română
d) Data, ora şi locul deschiderii ofertelor: 27/09/2023, ora 10, Comuna Robăneşti, Str.Traian Vuia nr.96, judeţul Dolj
5. Condiţiile personale, tehnice şi financiare pe care trebuie să le îndeplinească ofertanţii: conform documentaţiei de atribuire
6. Criterii utilizate la atribuirea contractului: conform documentaţiei de atribuire
7. După caz, procentajul minim din lucrări care trebuie acordat părţilor terţe: conform documentaţiei de atribuire
8. Data trimiterii spre publicare a anunţului de participare: 04/08/2023
9. Denumirea şi adresa organismului competent de rezolvare a contestaţiilor şi, după caz, de mediere. Informaţii exacte privind termenele de depunere a contestaţiei şi, după caz, denumirea, adresa, numărul de telefon, numărul de fax şi adresa de e-mail ale biroului de la care se pot obţine aceste informaţii: Tribunalul Dolj – Secţia Contencios Administrativ şi Fiscal, Adresă: Craiova, str. Brestei nr. 12, cod poștal 200420, jud. Dolj,Telefon: 0251/418.612; Fax: 0251/419.851 E-mail: tr-dolj@just.ro
10. Anuntul trimis spre validare a fost publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, partea a VI a nr.147/08.08.2023